Do tworzenia pokręconych schizofrenicznych powieści
Spis osiągnięć wpływających na rozwój postaci:
każde wymienione osiągniecie może zostać przydzielone tylko jednej postaci w całej drużynie.
(rywalizacja o dostanie bonusów)
odgrywanie postaci
uratowanie członka drużyny
honorowe rozwiązanie problemu/sporu
zabicie pierwszego przeciwnika
nie otrzymanie żadnych obrażeń
improwizowane/innowacyjne użycie umiejętności klasowych
zabicie największej ilości przeciwników
najwyższe obrażenia z pojedynczego ciosu
przeżycie po otrzymaniu największego ciosu krytycznego
upadek z wysoka
unieszkodliwienie przeciwnika bez walki
zabicie 5 przeciwników bez otrzymania rany
Offline
Nagradzanie osiągnięć:
Krew na rękach - 25PD - DRAKOF (sesja 2)
Dowolny przeciwnik zlikwidowany gołymi rękami.
Konstruktor - od 25PD do 100PD - BALGIN (sesja 2)
Za proste ulepszenia albo istotne wynalazki.
Baglin - 25PD
Moja prawda jest najmojsza - 100PD
Jeżeli kowal run okaże się bardziej krasnoludzki, niż pozostałe krasnoludy...
Z dziada pradziada - 50PD
Jeżeli kowal run nie okaże się bardziej krasnoludzki, niż inni...
Bezkrwawe łowy - 50PD - BALGIN (sesja 2)
Za eliminację 3 wrogów bez rozlewu krwi.
Zakuta Pała - 25PD - DRAKOF (sesja 2)
Za zaabsorbowanie znacznych obrażeń.
Berserker - 50PD
Za przeżycie straceńczej szarży
Kamieniarz Milowy - 50PD
Za spowodowanie znacznego postępu w fabule.
Purpurowe Serce - 25PD - GIFNUR (sesja 2.)
Za odosobnienie w odniesionych ranach.
Rzeźnik - 50PD - GIFNUR (sesja 2.)
Za najkrwawszy cios krytyczny.
-------------------------------------------------------------
Śledczy - 50PD
Za zdobycie Dziennika Grugnira
Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie - 50PD
Za znalezienie Introligatora
Tropiciel - 25PD
Za każdorazowe rozszyfrowanie "sceny zbrodni"
Wysoki sądzie! - 50PD
Za oczyszczenie się z zarzutów...
Oddawaj, to moje! - 150PD
Za odzyskanie dobytku
Pod osłoną nocy - 75PD
Za ujście ze statku bez podniesienia alarmu.
---klasowe---
Runmistrz
Odrobina magii za skrycie magicznych właściwości w absolutnie przeciętnym przedmiocie
Glify wojny za uwolnienie prastarej krasnoludzkiej magii przeciw zapiekłym wrogom
Dłutem i rylcem za stworzenie runicznego dzieła sztuki, które przysporzy sławy
Runiczne dziedzictwo za ujawnienie dziedzictwa starożytnych kowali run
Alchemik
Efekty specjalne za pirotechniczne popisy w akcji
As w rękawie za niespodziewane odwrócenie szali spotkania z użyciem alchemii
Midas za przekształcenia nieużytecznej materii w coś niesłychanie wartościowego
Alchemia wsparcia za wsparcie towarzyszy nadzwyczajną wiedzą i alchemicznymi umiejętnościami.
Inżynier
Złota rączka za drobne usprawnienia ekwipunku
Rzemieślnik za stworzenie wartościowego ekwipunku dla któregoś z kamratów
Inwencje twórcze kreatywne użycie techniki do rozwiązania kilku
Technicznie rzecz biorąc za doznanie olśnienia pod olbrzymią presją czasu i niebezpieczeństwa.
Ostatnio edytowany przez Opisywacz (2012-11-14 17:56:59)
Offline